Prosjekt topptur

Syv år etter påbegynt utdannelse syns jeg det begynner å bli på tide å fullføre. Så da blir det bachelor i friluftsliv på meg til våren. Men veien dit er lang… Men, jeg må ta 15 studiepoeng i en helt valgfri fordypning! Og da har jeg vært veldig ambisiøs, og valgt å fordype meg i topptur, ski og sikkerhet. Det kan jeg nemlig veldig lite om! Så forbedringspotensialet er kjempestort. Og for å prøve å være systematisk i min logg og refleksjon rundt egen praksis, har jeg bestemt meg for å blogge om min framgang. Å skrive for andre skal jo i teorien være mer målrettet enn å skrive notater kun for seg selv. Med ca tre blogginnlegg i året, burde det jo virkelig være rom for forbedring her også… Så spørs det bare om det holder helt inn. Men planen for fordypninga er sendt inn til veileder, så den første kneika er overvunnet. Wish me luck…

En kommentar om “Prosjekt topptur

  1. Tilbaketråkk: Skredkurs – Utegris

Legg igjen en kommentar